Bullshit

Sånt jävla trams.
Sitter på skolan o ska påbörja mitt andra stora arbete som ska vara klart fredag v.22.
Känns bra.
Lite löjligt var det dock. Vi skulle välja ett ämne att skriva om o då valde jag Alkoholism (mest för jag tror jag är alkoholist ;S) men det hade två andra också valt så då skulle det lottas. "Näe, jag har inte tänkt göra nåt om jag inte får ha om det." Nehe. Lite småbarnsligt kanske? Om jag hade varit på bättre humör kunde jag ha varit the bigger person o tagit nåt annat ämne men jag är så jävla trött o förbannad idag så jag lekte barnrumpa jag med. Men det funkade iaf, alla tre fick ha samma ämne så det borde inte störa mig nå mkt längre.


Igår så startade mitt liv upp igen. Vet inte riktigt vad som har hänt. Det sägs väl att det är meningen att man ska hitta sigsjälv i våran ålder, så jag trodde det var det jag gjorde, men jag tappade bara kontrollen helt.
På planen med Ronja, då kom allt tillbaka. Det var det som räddade livet på mig för 4 år sen. Jag vet att ni inte förstår hur dåligt jag mådde egentligen, men det är inte erat fel. Mitt fel, jag som inte kan prata om saker.
Nu räcker tiden aldrig till, inte till både och. Fest/hund.
Tiden räcker aldrig till.
Men det jag är mest rädd för är att jag sååå längtar efter alkohol. Detta måste få ett slut. Blir då inget nu till helgen, helt klart.
Jag har fan i mig inte tänkt bli någon jävla alkoholist,

Nu blire lunch med Lima älsklingen, hon kan säkert få mig att le idag. Annars får jag väl väcka Kimothy, han är typ min antidepressiva medecin :P Han får mig då alltid att skratta iaf(=

'Cause I don't believe in you anymore
Postat av: Lima

Ingen delad kvarting för du och jag i helgen. Helt klart ;)

2009-05-12 @ 15:18:37
Postat av: M

Då är det väl jag som blir alkoholisten ist! Du får väl skjutsa runt mig så snart du tagit körkortet.. !

2009-05-12 @ 16:47:10
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: