"Det är tur att det är det roligaste som finns!"

FÖRST OCH FRÄMST. Kom och kika imorgon!
Ni kommer inse att banvandring är nog det roligaste man kan titta på xD Fast hundarna är ju som underbara att se^^ Slalomet som vissa hundar har takes my breath away, så jävla otroligt hur snabbt dom kan röra sig!

Så jävla konstig dag egentligen :P När klockan var 19.04 så kändes den som typ 14.00 :P Menmen, slut är man då iaf!
Tess lopp gick jättebra! Eller hur vare nu igen? xD 2 hinder tog vi (ett från fel håll) sen orkade jag inte tjata på henne för jag skulle bara bli sur så vi gick av banan :P
Ronjas lopp gick bättre, men hon hade nå fuffens för sig i början på båda o ville inte alls springa så 86 o 85 sek sprang vi på xD Men när vi väl fick upp farten så var hon jättebra!
Hon är så duktig min gumma=)
Mamma berätta att folk hade sagt "ni måste ju skaffa en snabbare hund åt henne, hon är ju så duktig men det går ju så segt" typ :P Det var lite kuligt, så vi gick o sniffade lite på en Pumi, o det verkade gå ganska bra, han bet mig på händerna o jag kliade mig i ögat med handen han slickade på o inget större utslag alls. Imorn blire att prova Sheltiesarna ;D Lukta lite på dom o se om jag reagerar :P Men, vi får väl se hur det blir med den saken lite senare :P Inget jag tänker på riktigt just nu. Om det blir en valp så blir det till hösten.



Home sweet home, Ronja ligger redan och snarkar i sängen och jag ska göra henne sällskap nu!

Godnatt!
(Kliver upp kl 6 imorn ;S)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: