Det går hit, det går dit, det går runt en liten bit!

Igår vart ändå helmysigt!
Jag, Lina o Matte satt ute på altanen o lyssnade på mina gamla skivor som vi hittade på vinden xD Osså tjocka vi oss självklart med kladdkaka, chips o skruvar! ;D
Sen när det bidde för kallt så gick vi in o såg Can't buy me love o spelade Twister<3


Jag o Lina skaffade förlovningsringar oxå(=


Började kvällen med åskmoln, smattrande regn o superbra musik ;D


Jag är tjock!<3

Men det är Matilda med (A)

Can you see the rainbow?(=


Vädret blev ljusare innan solen gick ner(=






Fjårtiz ?;S

Kärlek på er<3



"Let's twist again!,"





Vår nya vän :D



Denhär är för dig Kimothy!
Postat av: M

Vi är tjocka <3



Smickrande bilder osv!

2009-05-10 @ 13:34:30
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Kim 22 cm, eller öhh år menar jag såklart, vad dum jag är :O

I want to tell you "Thank you,"

But it doesn’t seem enough.

Words don’t seem sufficient--

"Blah, blah" and all that stuff.



Please know I have deep feelings

About your generous act.

I really appreciate you;

You’re special, and that’s a fact!

2009-05-11 @ 00:56:42
Postat av: identity

Tack så jättemycket! vad glad jag blir :]



Såg på några bilder här att ni spelade twister- Det är jättekul! jag vill också ha det spelet :/

Åkte till Ica Maxi i helgen och skulle köpa det, men såg att det kostade ca 300kr! haha alldelens för dyrt för lilla mig :(

2009-05-11 @ 22:03:11
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Ekorren

Patetisk utvikare?

Inom den kristna tron gör man inte så här,man måste åtminstonde ha D-kupa och en platt mage.

2009-05-13 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: