Even värry worse


GlädjeskuttarN

Skickligt älskling, som alltid!

Men hon tog sig upp^^

"Erika lär sig ABC"  Så jävla blåst jag ser ut xD


Lina vart kissnödig... (A)
Lina kissar xD

Roadkill~


Vi tykte synd om dörren för den ser så liten ut! Så den fick vara med =]

Spaceinvader

"LET ME OUT OF HERE!"

Just look at my sweetheart and the beautiful sky!

Jag har snyggast ben in the wörld.....

Heting<3

Buuuusigt

Busigare

Busigast! "Jag kan flyga, jag är inte rädd!"

~Makea love to da camera!

Jag är snyggare än dig.

Borde vi ha ringt polisen när vi hittade detta ben? ;S Liiiite äckligt... >.<

Gandalf




Det går inge bra för Älskling, testa använda elvispen istället?

Sådär ja! Vad bra du är!<3

Wroooooom

Lina trodde något när hon lekte med min kamera^^  But I like it(=

"1 sats räcker till ca 25 bollar" Vi fick ut 15 bollar av 4 satser xD


Dagens citat: Man kan aldrig ha förstora Niggaballs!


Det är nästa kusligt hur lika vi tänker ibland, du är verkligen superbästast.
Jag älskar dig!

Let me be the one you call
If you jump I'll break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend your broken heart
If you need to crash then crash and burn

You're not alone
Postat av: Anna

Niiice Eriikooo! :D

You. Me. Fotorunda. Now.

2009-05-07 @ 23:11:40
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: