Fans jävla helvetes skit

Hehehe så lyckat. Mycket självkontroll man har?
Men hjort är hjort och blir aldrig älg.

Verkar bli en fin dag idag, "inte ett moln, så långt ögat kan nå.. Inte en droppe regn, sen igår"
Men det ser ut att blåsa nå så jävulskt, det är typ trädboxning utanför mitt fönster nu igen ;S
Nu drar jag upp till stan, ska komma ihåg min fula lapp så jag kan logga in, o sen har jag en hel lektion på säkert 40 minuter på skolan då vi ska lyssna på redovisningar. Yey va värt.

Finns bara 2 saker jag skulle vilja göra just nu.
Den ena är att vara på agilityplanen hela dagen med min underbara lilla vovve, och den andra har jag inte tänkt berätta för er!
Tror dock att det finns dom som kan lista ut det ändå.

I wonder if it even makes a difference to try
So this is

goodbye
Postat av: M

Jag kanske vet?

2009-05-14 @ 16:19:53
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: