Forts. "Alltså seriöst, massor av hjärtan på du!"

Erikoo säger:

"Kim säger:

nu ska jag ut i "solen" lite... och då måste jag lugna mitt samvete lite och säga att du är jättefin hela du och det enda du kanske skulle behöva jobba lite på utseendemässigt är klädstilen

tänk på att less is more(="

M säger:

HAHA

Erikoo säger:

jag dog

M säger:

JAG DOG MED

Erikoo säger:

JAG DÖRR

M säger:

JAG LIST

Erikoo säger:

JAG GARDIN! klå den du

M säger:

JAG ELUTTAG!

Erikoo säger:

JAG TAKLAMPA!

M säger:

JAG BRANDVARNARE!

Erikoo säger:

JAG RULLGARDIN!

M säger:

JAG FÖNSTERBRÄDE!

Erikoo säger:

JAG TV-DOSA

M säger:

NU SPÅRAR DET!

Erikoo säger:

Heheheh ;D

Erikoo säger:

THAT'S HOW WE DO IT ;D

Vi är lika coola som dom

Postat av: M

ÅH, VAD JAG ÄLSKAR DET!



Och deras fina dans <3

2009-05-10 @ 15:03:42
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: