Fredag 15/5

Ändå rätt underbar dag=)
Skolan var väl lite mindre chill, men vädret var fin o vi hade en timme att slå ihjäl så vi tog kameran o drog ner till älven o fåna oss=)

Cencur

BFF FFS.
Hehe

Sunshine, you are my sunshine, you make me happy when skies are gray.
You'll never know just how much I love you, please don't take my sunshine away.

(Jagvetjagspårarmenjaghartråkigt,okej?)





Kärlek!

PooosarNa (Jagvetduälskaross)

Jag o Emilia: "Kolla snuskgubbarna drar ner byxorna!"
Lina: "JAG SER EN ROSA ELEFANT!!!"
Lina har ju alltid varit lite... speciell? Men jag älskar dig ändå!

Känn kärleken?=( Fin min att göra när man får en puss.... Jag blev sårad nu....

En underbar stund med otroliga vänner vid en vacker älv=)
(Låter lite som "Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog", men ändå ;D)

Sen vare åter till Balderskolan för en lektion i svenska med Iréne!

"Tyst nu Liv!"
"Men han pillar mig i näsan!"
"Pilla henne inte i näsan, pilla henne ingenstans. Det får du göra sen!"
Jag älskar våran klass xD

Sen vart det äta på Subway o chilla på stan tills bussen kom, då drog jag till Piteå =D
Skulle ju på "fest" i fredags, men jag vet inte om jag kan kalla det för fest..
Vi satt utanför Lotta, drack o sjöng socialdemokratiska kampsånger ;S Men det var kul iaf :P Kom några nazister men dom vill vi inte ha!
ALLA rökte förutom mig.. Ändå duktig jag är på att stå emot grupptryck alltså^^ Men vart fan nästan sugen senare när dom tände på det lite roligare skitet, men dom hade inte så mkt så jag orkade inte flörta till mig några bloss.
Det var typ ändå en trevlig kväll, kunde ha varit roligare om jag var lite onyktrare menmen=) Saknade min vän Alex oxå, den jäveln va i Stockholm o fjollade sig! :O Det är han som drar igång festerna jue :P SvikarN

Sammanfattning: Helt okej dag!
Postat av: Linnéa

Tack för att ni får mig att le! =D <3

2009-06-01 @ 21:44:59
URL: http://welh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: