Gizmo's Play Whith Me - Varför agility är det roligaste som finns

Detta var typ bästa dan i hela mitt liv (såhär långt).
Första loppet gick NÅ SÅ JÄVULSKT BRA! Om ni ursäktar min svordom=) Vi klarade referenstiden, första gången nånsin! Men då var det det förbannade slalomet som ställde till det så vi fick ju självklart en vägran............ Men jag brydde mig verkligen inte så mycket för hon var så jävla peppad o snabb så det var inte sant! "Nu tar ni pinne i hoppet!"
Ja! tänkte jag, o hon var verkligen jättesnabb då också, men då litade jag inte lika mkt på henne i slalomet o försökte styra henne o då tjorva det sig så vi fick, lyssna på dethär, hela 0,58 fel på hela skiten så INGEN PINNJÄVEL.
Då brast tillochmed mitt tålamod, så jävla sämst! Det kändes så jävla bra då vi gick i mål.

Kalle säger: "Där är dom i mål med noll fel och tiden..."
Jag: "YEEEEY!"
Kalle: "43.58"
Jag: HELVETES JÄVLA HOMOFOBISKA BÖGJ*VEL!"
Liten pojke: "Vilken fin hund, så bra det gick!"
Jag: "Men helvete också!" o springer iväg..
HAHHAHAH stackars lilla pojke :P

Men jag är så jävla stolt över henne! Hon var så himla duktig idag så jag vet inte vad som har hänt :P Men vi håller fortfarande tummar, tår och tassar inför imorgons tävling! Jag vill verkligen, verkligen, veeerkligen ha en pinne i helgen!
4 år är för lång tid.

Och ja, det stavas sådär på hennes stamtavla, Play Whith Me,
Jag vet att det är fel o jag stör mig så jävla mkt men det är hennes namn!
Postat av: Olivia

JÄTTEBRA jobbat idag Erika! I morgon kommer ni säker att fixa "pinnjäveln" :D :D

2009-05-23 @ 21:54:39
URL: http://www.oliviaspudlar.se
Postat av: M

Kul att det gick så bra ändå! :)

2009-05-23 @ 22:42:31
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: