I just need some time, gather all my thoughts

Nu blire sängen!<3
Hade tänkt lägga mig för en timme sen men det vart så mycket att skriva i föregående inlägg o bilderna skulle ju in på datorn också.

Imorgon så ska jag;
vakna kl 8 o ringa o anmäla mig sjuk (Lär inte kunna fungera normalt ändå så.)
somna om och sova tills jag vaknar
duscha
plugga körkortsteori
hälsa på mormor o morfar
fara upp till stan o sitta på trafikskolan o plugga faserna
hyra The Notebook så jag kan börja med min fula svenska uppgift
och tillslut fara på Hundungdom.

Chill dag. Jag tycker jag förtjänar en ledig dag.
Och det är inte som om det är slutet av världen, för jag kommer hur som helst inte att hinna skriva klart rapporten så där är det redan IG. Och vi började inte skriva svenska uppgiften förän på onsdag så det funkar ju bra ändå. Hoppas bara inte att rapporten väger stort i svenskan, för då riskerar jag väl mitt VG ;/ Men jag ska då skriva den ändå, om det nu blir på sommarlovet eller när det blir. Är ju jättebra träning inför projektarbetet i trean så det är lika bra att öva.
Aja, syns inte imorgon BF2c, ha en trevlig dag!
Postat av: M

Visst hade du inte sett The Notebook? :O

2009-05-24 @ 22:38:14
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: