I just can't help myself, I really wish I could

Jag har varit ganska löjlig på sistone. Jag har ett väldigt bra liv och jag borde inte vara så depp som jag är. Alla borde förstå att allting bara blir för mycket ibland? Det är verkligen jättemycket nu och det känns som om jag inte hinner med någonting alls! Ingen bra idé att ta körkortet i slutet av skolåret ;S Jätte mkt plugg + körkortsteori och körning, och hundar, kompisar osv. Tiden räcker inte till. Det gör den nog inte för många just nu.
Så förlåt, jag ska se på den ljusa sidan resten av tiden=) Vilket inte kommer gå särskilt bra jämt men så blir det. Nästa vecka kommer inte vara positiv, men just nu känner jag peppen! En dag kvar till Umeå = glad Erika =}
Och förlåt till dig.
Ingenting är ditt fel, det är bara jag som måste ha något att skylla på. 
I swore I'd never fall again, but this never felt like fallin.
Finns inte mkt man kan göra då man inte märker det förän efteråt =P 
Så förlåt.=)


Let the sunshine in!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: