Some days I feel like shit

Dagen var verkligen hemsk. Det bästa på hela dagen var typ antingen att ligga själv vid älven eller träffa Johan på stan ;S O om det bästa man var med om på hela dagen var att träffa Johan så kan det inte ha varit en bra dag xD
Orkade inte stanna kvar på sista lektionen så vi gjorde en fuling o sjukanmälde oss.

Nu har jag då fått hem det fula programmet så jag kan plugga körkort hemifrån(= Sitter o nöter det just nu. Skulle ju kanske klippa mig idag men jag antar att det inte blir något för klockan är ju ändå typ 7 snart o det tar ju en stund att klippa. Men det gör inget=)
Men hur borde jag klippa mig? Klippa axellångt o göra en tradition kanske.. xD Ingen vet vad jag menar med detdär förutom min Lina så synd för er.



I find myself just fillin' my time,
With anything to keep the thought of you from my mind,
I'm doin' fine and I plan to keep it that way,
You can call me if you find that you have something to say


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: