It feels so good when I don't have to care


Hade skitkul hos Macke, vart nååågot full dock ;S Filmade Tjernobyl åt Johan iaf! =D Fast jag föll ihop (kunde knappt stå där ett tag ;S) o fick Mackes kylskåpsdörr över mig xD Det hade visst gått sönder någongång då någon var full så nu gick det inte att öppna dörren utan att plocka bort den :P Men det var chill^^
Härligaste känslan på hela kvällen var när jag bara låg på golvet och allt snurrade runt mig som på en karusell. Borde ha stannat där o inte druckit dom där två andra groggarna ;S 
För jag gjorde då definitivt saker jag helst inte vill komma ihåg. Bla bli sne och sitta på toagolvet o flänna ;S
Sedan drog vi till Station 8, där det hände väldigt intressanta saker ;) Vet inte om det är min ensak att ta upp det här så det enda jag kommer att säga är att en av mina vänner blev utnämnd "Kvällens grovhångel" fast jag tycker egentligen att en av dom andra borde ha blivit de xD
Träffade folk från klassen också! Så jävla najs :D Dansade en stund med Ida, Lollo, Elin o Cim, sen så försökte jag övertyga Tobbe om att dansa men han var nykter o ville inte :P
Blev typ sne igen så jag ringde brorsan så han kom o hämtade mig, var hemma halv 2.

Imorse när jag klev upp kl 9 så var jag fortfarande full xD Då är det seriöst inte bra :P Baksmällan började komma kring 12, men då fick jag mig en korv o då vart det bättre :P
Fan skämmit, men jag vill bara tillbaka till karusellen.
Postat av: Lima

Jag känner mig träffad ;)

2009-05-21 @ 21:38:11
Postat av: M

HOHO - Nä, de där sista groggarna kanske var lite mkt ;)

2009-05-21 @ 22:07:31
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: RW

HEJ OCH HÅ, vi borde gå på krogen och dansa Tjernobyl snart igen!

2009-05-21 @ 23:30:16
URL: http://redwalrus.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: