Jag kan aldrig somna ;S

Han heter Kimothy och är ganska bra antideprissivmedecin=)
(Nej ni förstår troligtvis inte våran humor)

Kim säger:

hej då för alltid idag

Erikoo säger:

okej, då ska jag låta dig återgå till vad din hand gör bäst
"it's just you and your hand tonight"

Kim säger:

haha stick

Erikoo säger:

godnatt, o dröm inte snuskdrömmar om mig nu -.-

Kim säger:

haha kan jag inte lova, fast var faktiskt en annan tjej förra natten

Kim säger:

...

Kim säger:

hej då

Erikoo säger:

är du otrogen nu åxå?:O dröm inte snuskdrömmar punkt*

Kim säger:

jaa deeet kom ju från rätt käft! men jag ska försöka!

Kim säger:

ska drömma om att knulla en kaktus :=) favvodrömmen

Erikoo säger:

men vadå rätt käft :O

Erikoo säger:

oh nej, har du fått reda på det?

Kim säger:

hela stan vet!

Erikoo säger:

du skämtar?

Kim säger:

nicht

Kim säger:

(nej)

Erikoo säger:

jag skämms kimothy

Kim säger:

jaa bra det :)

Erikoo säger:

är du inte sur på mig?

Kim säger:

joj jag är jättesur, gå och lägg dig nu!

Kim säger:

;3)

Erikoo säger:

meh, ingen vill veta av mig ;/

Erikoo säger:

förlåt kimothy, men jag har brutit det nu med burk-kurt jr

Kim säger:

vi kan pratas vid i morgon men nu måste du gå och lägga dig unga damen!

Erikoo säger:

för jag kunde inte gå omkring med dåligt samvete..

Erikoo säger:

JAG ÄR GAMMAL FÖRFAN

Erikoo säger:

¨ge mig sprit?

Kim säger:

okej, jag fattar inget men jag gillar dig ändå :c)

Erikoo säger:

jag har typ sömnproblem ;S eller, jag har allmänt många problem

Kim säger:

sprit kanske inte är rätt lösningen kanske inte kanske?

Kim säger:

inte?

Erikoo säger:

alla skruvar är lösa i mitt huvud, det rasslar när jag skakar på det

Erikoo säger:

lyssna!

Erikoo säger:

hörde du?!

Kim säger:

var det ditt huvud som lät där?!

Erikoo säger:

JA!

Kim säger:

lät typ som att dom rivde alimak

Erikoo säger:

tror du jag behöver gå till doktorn?

Kim säger:

njä jag tror din första idé var rätt, du behöver sprit

Erikoo säger:

okej, så bra, då ska jag bli riktigt full o fara till första bästa dörr o be om att bli våldtagen

Erikoo säger:

HEJDÅ

Kim säger:

haha hejdå

Kim säger:

typ stick nu din lilla du :9

Kim säger:

:=)

Kim säger:

så ska jag börja bygga en dörr

Postat av: M

Jag gillar era ej äktenskapliga bråk!

2009-05-18 @ 09:56:49
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Lima

Haha, okeeej? ;)

2009-05-18 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: