Jag kommer inte hem ikväll,

Först o främst, stort jävla GRATTIS till världens bästa Andreas Björk!
Den här killen är då bara en helt otrolig vän och kommer alltid och för evigt ha en gigantisk del av mitt hjärta. Han var min räddningsflotte när jag drunknade, sånt glömmer man aldrig. 
Jag älskar dig!

Sen,
Nu drar jag till skolan på typ en timme, med hela jävla packningen xD Har inte lite kläder med mig :P Lite finare kläder för vi ska ju på fest, o sen mina finkläder som jag har när jag ställer vovvar för jag kommer ju inte hem förän på söndagkväll =D
Men lite man kommer ha kramp i magen efter en helg med Sara, vi skrattar ju typ konstant hela tiden! Hon är ganska bäst :}
  Bidde inge motorcykel dock ;/ Pappa balla ur för att det såg ut att bli regn så jag hoppas verkligen jag kan åka på busskortet dit.. Det sa Leif :} Men han är lite rolig xD Ska bli kul på söndag, har inte träffat han på länge=)
Aja, Hejrå


Kmr sakna min vovvs<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: