Känn en doft av kärleken ô.O

Mormor säger:
Vart sov du igår då?
Roger ropar snabbt som satan från vardagsrummet:
HOS DEN DÄR ROBIN ELLER VAD HAN HETER!
Roger är sååå mogen -.-

Jag säger:
När ska du klämma ut dendär? Jag vill ha bebis!
Maria säger:
Men skaffa en egen
Jag säger:
Kan jag ju int ?
Maria säger:
Du är väl 18?
Jag säger:
Då blir pappa glad ô.O
Kenneth säger:
Pappa, lever du än?
Pappa säger:
Erika du har utegångsförbud!

Senare

Lasse säger:
Du då stannar dom där två här o sover på ditt rum ;D
Jag säger:
Äh, det är lugnt då sover jag i stan ^^
Roger säger:
Hos den där Robin, du ska ju skaffa bebis!
Pappa blir röd i ansiktet av ilska xD

Roger säger:

Den är på din mage, tjockis!
Jag säger:
Jag har faktiskt gått ner 5 kg =(
Roger säger:
Vart då ?

Känn kärleken alltså ô.O

Postat av: Sara

Hahaha :D:D

2009-05-01 @ 21:00:03
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: