Lite plus i kanten idag

+
Sovmorgon
Huset för mig själv just nu
Spikmatta<3
Mina underbaraste vänner just nu;
Matilda Sundin
Anna Lindroth
Lina Andersson
Sara Lundberg
Linnéa Håkansson
Linda Lindmark
Kimothy Johansson
Helgen i Piteå (verkar det som)
Agility (Tredagars nästa helg)
Maroon 5 - Makes me wonder
Cobra Starship - Good girls go bad (Tack Lima^^)
Hittade splitternya hörlurar i ett skåp igår :D
Och självklart, Station 8 20/5


-
Parprov idag, förlåt vem jag nu än hamnar med.
Du.

Som ni ser så väger + sidan över idag, stort. Btw så har jag nästan ingen huvudvärk längre(=
Nu drar jag till stan, byebye
Smilieface
Postat av: Lima

Fy fan för humörsvängningar, I feel ya!

Nu peppar vi livet, gumman! :D

2009-05-13 @ 14:51:55
Postat av: M

AHAHAHA, jag stod först! :]

2009-05-13 @ 15:59:21
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Älskar dig underbara människa. <3

2009-05-17 @ 15:57:34
URL: http://welh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: