Lördag 16/5

Lärdan var rätt chill, steg upp typ 11 dock för Sara skulle vara på Konsthallen kl 12, nånting med skolan o kompledigt.
Så vi chillade där i 1½ timme, sen bjöd Hasse på glass. Lite roligt att träffa han igen, alltid roliga diskussioner :P
Sen när vi kom tillbaka till Sara så gjorde vi väl typ.. ingenting i några timmar :P Solade gjorde vi :P Vi låg nere på gräsmattan o hon som bodde på första våningen kom ut på balkongen o sa
"Akta så ni inte skapar trafikblockning om ni ligger där utan tröja" xD Söt liten tant detdär=)
Sen så gick vi in o började med maten, tacogratäng<3 bestämde sig Micke för att stiga upp xD Han hade legat kvar när vi drog på morgonen o sen så steg han inte upp förän typ 5 :P Men han är udda(= Älskar hans hår xD
Efter maten så vart det lite Wii o sen baka kladdkaka o se Eurovision =D
"Tack till Anna o Anna som var bakgrundsdansare, tack till Sakis o tack till den 12-åriga pojken som lånade ut sin tröja till Sakis" xD Vi dog.
Men alltså seriöst, TOTAL UTKLASSNING! 387 poäng FFS! Jag hejade på Norge hela tiden så det var ju rätt chill att dom vann ;D Men det var inte särskilt spännande för dom ledde med typ dubbelt så mkt poäng som tvåan hela tiden, rätt klockrent :P Men den otroligt söta idioten sa ju åt folk att komma o möta han på flygplatsen när han kom hem, så jag tror inte att han lever än faktiskt... =/ Lite tragiskt på det, för det var en söt pajk dedär :P
Efter Eurovision såg vi "Hot Shots 2", det var fan bästa filmen i världshistorien xD Jag dog! Måste verkligen se hela den nångång :P


Jag vart lite busig när Sara diskade o snodde skum o blåste ner det från balkongen.
Heeeelt random.. O.o


Bamse, Lilleskutt o Skalman,
dom kommer att göra det i rumpan på fru räv, och hennes lillebror!
Och Katten o!
"Ååååh" sa bamse
Postat av: Anonym

Ah jag hejjade också på Norge<3 :D

2009-05-17 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: