Packar o Peppar

Då drar man till Piteå imorn då, mest troligt på motorcykel :P Kallt!
Men ni får höra av er, jag är nog lite lullig imorgonkväll, så ni kanske ska ringa o hålla ett öga på mig så jag inte göra något dumt(=
Just nu sitter jag mest o väntar på att håret ska torka... Man ska inte duscha så sent på kvällen -.- Men man har ju sovmorgon imorn igen, så det gör väl inte så mkt :P
Däremot såg jag att vi hade fått ett mail av våran lärare att vi skulle läsa vissa sidor o svara på några frågor tills imorn, men det var skickat på FC, undra hur många som har sett det? xD Jag har då inte boken här så det sket sig! ;D

Tack till Matte som kom o höll mig sällskap ikväll! :D
Vet inte riktigt vad som har hänt, klarar typ inte av att vara själv
;S

"'Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you"

Måste bara skriva in några fins raggningsrepliker som Kimothy berättade om xD

"Rosor e röda violer blå, kom så knullar vi" (inte särskilt fiffig, men rakt på sak^^)
"Du är anledningen till varför så många tjejer är lebb.. "

"Om jag var en hund skulle jag antagligen jucka mot ditt ben just nu."

Och min favorit:

"I´ve lost my virginity, can I have yours?"
Så jävla klockren xD Fast den om hunden är bra den med, skulle lätt funka.
Kör på det du Kim!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: