Reality is always too far away

Planer för dagen:
Åka med min far upp till stan.
Ha en timmes lektion (och faktiskt försöka hjälpa Lina med våran dumma rapport)
Få skjuss upp till Bruks o träna slalom med Ronja
Gå ner till busstationen o ta buss hem
Plugga körkortet.
Bli förbannad
Slå sönder något
Fortsätta plugga
Och framför allt. INGET JÄVLA INTERNET IKVÄLL.
Finns inget som stör så mkt som internet.....
Ring om ni vill något, om du inte har numret så..
synd för dig.

Peppar ändå, tänk.. idag är det torsdag.
"Vad är det för dag imorgon då barn? .. Free...",
"dag!"
"Så duktigt!" (Jag har varit för mkt på dagis...)
Och då drar jag till Umeå, (slipper tänka igen♥), o sen blire lördag o då jävlar så äre tävling! Fyfan vad jag längtar! Och om det inte går bra då så har man ju en andra chans på söndag! ;D
Bara lite synd, Matte o Carro skulle typ hitta på nåt på fredagkväll o det känns som om jag skulle behöva en utekväll, men jag skulle då fan inte orka stiga upp typ halv 5 o köra ner till Umeå på lördagmorgon efter en kväll ute ;S
Men, man får väl göra prioriteringar.=)
Postat av: M

Det blir myskväll för mig och RW istället, så du missar ingen utekväll ;)

2009-05-28 @ 12:04:20
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Lima

Nä, och jag käkar piller så inge dricka för mig heller ;)

2009-05-28 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: