Remember not long ago when we used to live for the nighttime?

Så jävla dryg kväll egentligen, men jag hade ganska kul :P Tror jag... ;S Minns inte mkt från efter 12 ô.O
Men när vi var på stan o chilla så såg jag Roger xD Nico ropade grattis till honom x) Men sen så hittade vi Robin o folk så vi gick o sa hej, såg självklart min bror mig.
"ERIKA, ERIKA, HEJ ERIKA! ERIKA!" Han är såååå underbar -.-

Sen så chillade vi vid älven, jag Matte, Nico o Marre, tills Emilia, Lina, Linnéa o Malin kom=) Då satt vi där o söp, inte bra att dricka när man sitter ner ;S, till klockan typ, halv 10.. Då gick vi o lämnade väskor o jackor hos Nico så vi slapp garderoben o sen så var vi först inne på Balzac, ovanligt va Matte? :P
Det var fan inte mkt folk, helt dött överallt ;S Men vi lyckades dansa ett tag iaf. Ja just ja, Macke komme ju o va med oss när vi var på Balzac :D Så jävla bäst han är!(=
Efter 12 nångång så drog vi till Olles för att alla tkde det var så drygt på Balzac, men där var det då inte nå mer folk ;S Sen tror jag att jago Matte drog hem där kring 1... Typ första gången vi drar innan stängning, vad havar hänt? ;D Hon var nykterist igår så jag skulle ta mig hem xD Det ända jag kmr ihåg från bilfärden är typ att vi snackade killar o trafikskyltar ;S Och en halv korvmacka på mitt skrivbord visar mig att jag var hungrig xD
Alltså inte nice, jag vill komma ihåg sakerna jag gör ;S Och jag skulle aldrig ha skrytit så mkt om att aldrig få baksmällor...
Mitt huvud tar livet av mig o om en timme ska jag fara på kurs i 4 timmar ;S

Sen måste jag rymma hemifrån, Kattmannen kommer hit på middag o jag har fan i mej inte tänkt vara här då. Jag ska vara härifrån före han kmr o jag kmr inte hem förän han har farit. Jävla idiot till pappa som bjuder han o förstör mammas middagsbjudning... Uh så arg jag blir.
Näe nu ska jag ta mig lite frukost o kanske borsta klart min hund så hon inte ser helt mongo ut :P
Vi hörs!
Postat av: M

Vad har hänt med oss Erika? Vi måste ta tag i våra problem och festa dubbelt så mkt nästa helg!



Vi pratade om kattmannen igår i bilen oxå..

2009-05-02 @ 12:18:49
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: M

HAHA, en halv korvmacka! Erika var hungrig x)

2009-05-05 @ 10:20:56
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: