Slitit som en hund och sovit som en baby

Spenderade hela långa dagen borta på Brukshundsklubben och gjorde i ordning för tävlingarna.(!) Samma gamla trovärdiga folk som är där varje gång och hjälper till. Men vi har ju ändå trevligt när vi är där =)
Efter 6 timmar så var som det mesta färdigt, några småsaker kvar till imorgon bara =)
Nu ikväll så har mina små underbara pojkar varit här! Har hållt i Linus nu för första gången, låg i soffan o snarkade ikapp typ :P Sen så kom Lucas o myste med oss också, han är verkligen en underbar storebror =)
Just nu ligger lill Linus i min säng o sover för Maria är här o syr gardiner. Marcus kom o hämtade Lucas för ett tag sen, är ju som lite sent för han att vara vaken =)
Nu ikväll blire nog bara plugg, fast en tidig kväll också. Ska upp typ 7 imorn för jag har körlektion 9.15. Känns inte ball. Trodde jag skulle få en sovmorgon åtminstone på min långhelg men.. Det är väl egentligen sovmorgon eftersom jag lär måsta stiga upp 5, 6 nångång lördag o söndag :P
Aja, hejdå=)



Hur känns det att vara raderad?



This is
goodbye.
Postat av: Anonym

Asså fan att kylskåpsdörren inte kom med på filmen! DET VAR SJUKT KUL!

2009-05-21 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: