Sorry

Mitt liv är bra o jag ska sluta klaga.
Men jag tycker ändå att vissa kan gå o knulla en kaktus. (Tack för uttrycket Lu, det är så jävla klockrent.)
Måste bara komma på varför jag är så förbannad, det är lite jobbigt att gå omkring o vara såhär arg en hel dag. Man blir helt slut.
Detta är något jag kommer upprepa, bara för att det stämmer så jävla bra just nu;
"I still don't have the reason
And you don't have the time
And it really makes me wonder
If I should give a fuck about you

Give me something to believe in
Cause I don't believe in you
Anymore,
I wonder if it even makes a difference try
So this is goodbye"

Sov gott alla söta. Vi synes imorn.
Postat av: M

Hoppas du kunde sova av dig ilskan! :)

2009-05-13 @ 07:30:35
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: