"Svårast är det med dom värdelösa"

"Man behöver ju någon under sig så man vet att man inte är helt jävla värdelös"

18.34
Kommer fram till Västerbottensteatern, smsar Lu o hör vart hon är. "Är på gång ;)"
18.45
Folk från klassen börjar komma, iiiingen Lu....
18.50
Anders kommer cyklandes :D "Ingen ur min klass ska typ vara här ;S Kul att gå på teater själv :P" Jag: "Men då byter vi biljett med någon så du kan sitta brevid mig! ;D"  Ägda blev vi då för vi hade redan platserna brevid varandra xD  
18.57
Fortfarande ingen Lu... Camilla tycker att jag borde gå in innan dom låser dörrarna för mig. DÅ, ser en blondin komma cyklandes. Jepp, det är Lu. "Kom igen då för fan! xD"
Hon hann! Men dedär med att träffas utanför tjugo i sket sig väl då kanske xD


Detta var då den bästa teatern jag varit på tror jag. Den handlade om människors värde. En handikappad tjej o en arbetslös kille. Han blir hennes personliga assistent och de hamnar varandra rätt nära, och slänger en tårta på hennes morsa xD Den var så jävla söt, jag typ grät! Fast dom där fula människorna som sprang omkring hela tiden, de var fan bäst xD Och breven till sjukhuset! xD Näe, rakt igenom en jättebra teater som jag lätt skulle se igen!
Men detdär grishuvudet lär ge mig mardrömmar inatt ;S

Postat av: M

Sv: Ja, jag älskar dig ändå men jag vet inte om jag älskar dig lika mkt som förr! ;)

Asså Erika, det är smink! Jag har inte gjort illa mig, jag tränar på mina blåmärken bara ;)

2009-05-13 @ 22:33:58
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: