Tonight must be a magic night

Kom förbi? Har huset för mig själv så det kommer lite people hit o ska chilla med CHIPS <3
"OLW, har ni fest eller?" För faen!
Hittills inte så många, så ta o sväng förbi(=


Igår var fan helmysigt(= Vart litegranna packad men det var väl det som var meningen? Robin ville se mig full ju :P
Men mindre lyckat var det att ramla omkull (när jag redan satt ner) på gruset o slå huvudet på en sten ;S Har en bula xD Och baksmälla..
Just det ja, kvällens citat: "Men Anna, du är inge bra på dethär! Den är ju slak!"
Ja det var jag som sa så, men hennes pinne kunde ju inte hålla sig rak :O
Hur bra går det då? ;S (att grilla marshmallows)


 Inge mera alkohol på ett tag nu, hälsningar Alkoholisten.

Postat av: Anna

Haha, vi fick nog tillräckligt båda två ;)

2009-05-10 @ 10:18:31
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: