Shut up bitch I'm tryin to talk

Dagen var rätt... tråkig/hemsk/förjävlig.
Fast det gulligaste på hela dagen var beviset på hur mycket min hund älskar mig xD Mamma var tvungen att bära ner henne idag o såfort hon vände ryggen till så sprang hon in genom dörren, upp för trappen o fort upp i sängen o kröp under täcket igen :P

Tog 11.20 bussen upp till stan o satte mig på körskolan. Gjorde det dumma testet typ 3 gånger o klarade det ändå inte så jag blev så jävla förbannad så jag gick ner till älven o funderade på att hoppa i vattnet. Allt kändes verkligen helt värdelöst just då. Jag kommer inte att kunna ta körkortet o skriva alla uppgifter på skolan samtidigt. Det kommer inte att gå. Och jag blir så arg på mig själv. Jag är sämst i världen.
Men då kom det lite sött folk o höll mig sällskap efter typ en timme så då blev allting lite bättre. Lina, Emilia o Lu kom först o sen så kom Macke o Danny, o Dannys tjej Camilla tror jag hon hette. Det vart riktigt trevlig, även om jag var den enda där som inte knarkade nikotin :P
Sen vare tillbaka till körskolan för jag hade körlektion men då kom Lotta typ 20 min sent o sen for vi till nån verkstad för det var ett fyllo som hade bucklat bilen så det vart typ bara 30 min av körande för mig. Värdelöst. Alltså seriöst, jag hatar allt just nu.
Förutom agility. Så jävla härligt. Flow you know ;D
Hundungdom gick faktiskt rätt bra idag. Och jag hann träna lite slalom också(=
Hon är ju som duktig, måste bara våga släppa henne då går det  faktiskt snabbt=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: