I just run away in my mind

Hihihihihihi.,.. På lite bättre humör idag, huvudvärken är nääääästan borta(= Skulle egentligen inte alls på skolan idag för jag har typ feber men jag har körlektion idag o den måste man avboka innan kl 13 dagen före, så det sket sig. Så jag ska ta 12.20 bussen upp o vara en stund på svenskan o sen gå o köra lite bil i spöregnet. Lite halvnervös för jag har inte kört så mkt inne i stan, + att regnet förbättrar ju inget ;S
Jag hittade en sak igår som jag tyckte var ganska intressant, inte för att någon annan lär tycka det men xD Jag hittade ett papper där jag hade skrivit ner datum o min vikt från före jul, jag o mamma typ bantade. O jag har gått ner 9 kg sen den 26 december :P Det är ändå lite coolt. Hur mkt choklad åt jag egentligen förut? O.o typ 1kg i veckan xD Näe men halvstolt vart man ju=) 9 kg på lite drygt 4 månader=)

Näe nu ska jag borsta the tänder o sen blire bussa upp in the rain. U like min swenglish.
Krama mig om du ser mig nånstans!(= (kramsjukan verkar aldrig gå över ;S)

Nothing last forever
"Every person we let ourselves care about is just another loss down the road"
Postat av: Anna

Men visst vet du att man får avboka samma dag om man är sjuk? :)

2009-05-06 @ 17:18:16
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: