One day you'll wake up and it won't hurt anymore

Okej, jag ber om ursäkt för alla föregående negativa inlägg.
Mitt liv är ju faktiskt rätt bra just nu, och jag är ganska glad oftast (när jag inte har den här jävla huvudvärken) så jag borde titta på mitt halvfulla glas som just det, halvfullt.
Men jag förstår inte varför jag är så jäääävla trött jämt. Igår sov jag två timmar på soffan efter skolan, idag sov jag en timme på soffan o sen två i sängen o är fortfarande trött ;S Men blev lite bättre när jag fick upp blodsockret lite(=
Någon hade skalat min hund när jag kom hem idag ;S Det låter fult, men all päls var borta! "Du ska borsta henne idag, order från mamma!" Men jag har inte hunnit, har sovit för mkt ;S Blir o ta det imorn innan man drar till stan :P
Pappa är hemma! Så jag har hörlurar imorn när jag sitter på körskolan o ska plugga(= 
Har bara en lektion på skolan imorn, börjar 13.10 ;S Så då är det lika bra o sitta o träna faserna(= 
Och jag hittade igen min sladd till telefonen så jag kan lägga in ny musik på mobilen :D
Oh happy day!
Nu blire fortsätta att se House, sen sova mer <3


I don't want to love you in no kind of way
So from this day
I'll stay away

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: