Valborgs/Balzac

Gårkvällen var faktiskt väldigt kulig=)
Kmr inte riktigt ihåg allt, vilket skrämmer mig lite ;S
Men jag skulle då gå från Degerbyn in till A-torp osså ringde Macke av nån anledning o tillslut så bjöd han då på skjuss :P Det var riktigt snällt! Skulle fan ha dött av att gå den sträckan, antingen av kyla eller fulla våldtäktsmän ;S Synd bara att jag inte kom på att skjussa hem Linda innan det var försent ;/
Hemma hos Robin var det mkt folk o TVspel ;S Snackade med Linda i tele i typ en timme medan hon gick från stan.
Somna kring 5 o vaknade typ 8 ;S Känner ni peppen!

Ikväll blire Balzac, hoppas Macke kmr!, o imorgon så har jag kurs ;S Det känns... kuligt kanske?

Nu är då planerna satta, klockan 7 så börjar jag o Matte kvällen ute på stan^^ Vi har ingenstans att vara så vi ska chilla i centrum eller typ vid älven, kom o lek med oss ;D
Tar mig tillomed hem för Matte kör ikväll :D Men nu ska jag gå o uppbehålla min bror o far så att vi inte behöver fara riktigt än :P
Postat av: M

Hehe ;)

2009-05-01 @ 18:51:49
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: