Vill inte tro att allt är sagt och gjort.

Känner sig lite gladare just nu=) Det blir den effekten av att träffa Matte av någon konstig anledning :P
Men nu har man då klippt sig=) Känns lite udda men jag vänjer mig väl ^^ Vart dock inte sååå mkt på längden för jag gillar faktiskt mitt långa hår =}

Nu, säng, sova, drömma. Appropådet så har jag redovisning på just det imorgon, sömn o drömmar. Ehm.. Jag har inte ens börjat skriva på någonting så det kommer gå super! Hoppas verkligen att jag får behålla mitt VG ändå, jag orkar bara inte.
Näe nu tappade jag tråden dära lite. Godnatt!

"Now you want somebody to cure the lonley nights
You wish you had somebody who could come and make it right"


Jag saknar dig.
Postat av: M

"Av någon konstig anledning"?! :O

2009-05-27 @ 15:22:09
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: