We all fall down

Okej, faktiskt på bättre humör just nu och allt känns inte exakt lika hopplöst längre.
Min bror är bara en stor solstråle, helt otrolig. Jag älskar han faktiskt väldigt mycket=)
Sitter o roar mig lite åt trädboxningen utanför fönstret också=) Det är tur att man är lättroad!
Imorgon så äre sovmorgon, det blir att stiga upp kring 9 kanske o sitta o plugga körkortsteori före man drar till skolan för att ha en hel 35 minuters lektion... Men det är chill=) Har bestämt mig nu på riktigt att jag ska bli gladare. Jag har inget att säga till om! Jag ska släppa alla mina agressioner och bara vara normal och glad=) (We'll see how long it'll last)
Aja, nu ska en ganska trött Erika lägga sig i sängen o mysa med sin supersöta vovve o läsa en bok som får henne att vilja testa droger=)
Helt sjukt, vi ska läsa boken på engelskan för "här har ni en äkta syn på droger, det är jätte hemskt!" men jag blir bara sugen på att prova ;S Hon beskriver det så härligt så om jag inte visste bättre skulle jag typ vara ute just nu o leta efter nån skummis med nå roligt man kunde testa.
Vilken tur att jag vet bättre! Vodka i mitt hjärta.
Godnatt!
(Hoppas jag drömmer samma sjuka dröm som natten till idag, den var rätt kulig xD)


If you don't trust me, look to the sky
You know it would never tell a lie
And it's written with white on blue
That I'm living to love you,
Postat av: Lima

NOOOO ERIKOOO!!!!

2009-05-28 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: