We go waaay back

M säger:

Ja, det var egentligen bara jag, Carro, Therese och Mickan, men då frågade Therese om hennes kompis Alex kunde följa, så då tänkte jag bjuda in några betydelsefulla personer jag med!

Erikoo säger:

nååw, är jag betydelsefull? :]

M säger:

litegrann kanske

Erikoo säger:

haha ;D

M säger:

;D

Erikoo säger:

erkänn jag blev det när ditt namn stod först på bloggen ;D

M säger:

Haha, kanske (A)

Erikoo säger:

hahahaha ;D

M säger:

Du ser rakt igenom mig

Erikoo säger:

vi har känt varandra för länge

Erikoo säger:

det är bara så....

M säger:

jaa.. herregud vad åren gått!

Erikoo säger:

5 år ?

Erikoo säger:

typ?

M säger:

Jag ser dock fram emot våra race med våra rullstolar när vi är gamla!

M säger:

haha, känns som mindre?

M säger:

shit, åren går faktiskt fort ;S

Erikoo säger:

känns mkt mindre fast ändå mer på nåt sätt :P

M säger:

haha, sjukt det där

M säger:

vi har inte känt varandra så bra förr antar jag
Erikoo säger:

näe, men nu är vi nästan likadana xD

Inte igår, men du ser lika bra ut som alltid.
Jag tycker den är jättefin, faktiskt sådetså :}

Postat av: M

We go waay back, hehe!

2009-05-14 @ 22:59:15
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: