When it's over you'll breathe again

Funderade starkt på att dra till Piteå igår, men det kändes onödigt dyrt för bara några timmar..
Stack till Ersmark istället, till Lina o Malin o såg Micke o Molle xD Den var så jävla söt=)
Sen så drog jag till Moröbacke o skulle då sova där egentligen men jag kände inte peppen. Ville ha min säng o min hund så jag gullade med Macke, han som är bäst i hela världen, så han kom o skjussa hem mig. Alltså, seriöst, JÄTTE TACK. Du är fan den bästa människan som lever typ.
Lyckades smyga in utan att föräldrarna hörde så jag överraskade dom nu på morgonen när jag kom ner xD Det var lite smått roligt :P
Nu blire typ dega i soffan en halvtimme sen drar jag på kurs igen. Hoppas vi är piggare idag så det går bättre än igår. Men det är inte lika varmt, så det kanske hjälper.

"When you feel all alone.."
Ring mig idag? Vill bara snacka med folk.
Postat av: M

Ändå snällast! :) Pokerface alltså ;)

2009-05-03 @ 15:49:45
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: