Worlds greatest dad

Grattis till världens bästa pappa Peter!
Liiiite taskig man känner sig då man glömde säga det i morse? ;S

Förjävulskt trött idag, orkade inte stiga upp så jag tog lite sovmorgon o sen så drog jag till skolan, men då hade naturen redan börjat så jag orkade inte. Gick o la mig i ett vilorum i 40 min ist.
Ändå lyckades jag somna, sittandes med huvudet mot väggen, på Irénes lektion ;S
Inte bra dethär. Jag har fuskat också, åt en butterbulle!

Hade brännboll på idrotten o efter det så gick typ halva klassen ner till älven och badade! Idioter, vattnet var inte varmt xD Menmen, sen låg vi där o solade i typ 1 ½ timme, himla mys ändå=) Har typ fått färg (!) :O
Näe, nu måste jag verkligen börja med dethär arbetet.. Inte chill alltså.
Skriver mer sen, hejdå!


Btw. IGAPU-uppgifterna? JAG ORKAR INTE SKOLAN MER. Kan ingen snabbspola dom här sista veckorna?
Eller om man kan få sova igenom dom, de skulle vara skönt!
Postat av: Kim 22 cm, eller öhh år menar jag såklart, vad dum jag är :O

Grattis svärfar! :D

2009-05-18 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: