You better die young

Dagen var rätt chill, förutom att mitt bankkort inte vill funka o att jag kan NADA av teorin verkar det som..... -.- Jag suger balle.

När jag kom hem så var farmor o farfar här :P Det var lite mysko, men dom fick en kram o jag tog pengar av mami o gick bort till Hattis<3 Ungarna är så underbart sötast! Seriöst, det finns inga gulligare ungar i hela världen!<3 Saknar dom som satan, insåg det när jag kom dit. Så jag vart där i säkert 40 min :P
O när jag gick fick jag en fin liten bukett!


När jag komme hem så tog jag min (obadade) hund o kameran o gick ut bak på gården.
Vart fan har jag varit medan våren har slått ut? :O
(Fast jag vet nog vad som har tagit upp större delen av min hjärna på sistone)


(Om ni undrar så
försökte jag få Ronja
att lukta på blomman
men hon åt bara upp
den hela tiden ;/)


Sen så gick vi in o BADADE. 4 gånger schamponerade jag lilla fröken o tro mig det behövdes.
Nu är hon fluffboll igen! Ful fluffboll för hon är ojämnt klippt men ändå(=


Imorgon blire typ åka motorcykel till Piteå ;S Det är ju fan långt :P
Men vad gör man inte för att träffa lite decent people^^
HEJDÅ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: