You spin my head right 'round

Var ut en sväng med Lina, Sandra o Pelleplutt som tagit the körkort =D Vi bara ragga runt i hamn o ursch-viken o sen så drog vi hem till mig för att hämta pengar o for på Alba<3 Hade hela 15 kr i börsen ;S
Sen satt vi på parkeringen utanför kyrkogården o åt godis o flumma en stund :P
Ringde o pratade med Anna lite också... HAHAHAHHAHAHA JAG DÖR PÅ RIKTIGT! xD
Vad som är så roligt får ni inte veta för det är ganska dumt att bara lägga ut det på bloggen såhär :P Men jag skrattade ganska gott xD
Nu skall jag SOVA.

You confused me in a way that I've never known.

So this is goodbye
Postat av: Anonym

Jag har sett det irl och jag kan lova att det är vackert!

2009-05-21 @ 23:17:35
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Lima

Öj! Lägg av Matte! Vem var det som blev kvällen grovhångel här?!

2009-05-24 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: