You wouldn't know the difference,

Har just ätit klart, en tallrik grillat vid datorn, inte illa. Jävla idiotfanshelvete, Kattman in the kitchen.
Jag orkar inte, JAG VILL BORT! Låt mig försvinna för ett tag.
Känner sig inte älskad just nu xD Försökt bjuda in mig på några ställen men det känns inte så kul när folket inte vill ha en där egentligen. Så det blir typ gå ner o sätta sig vid vattnet resten av kvällen.. Fan så kallt ;S Får ta med typ filt o skit. Skulle ändå funka
Och btw. så funderar jag extremt starkt på att bryta mitt fina löfte som jag nu hållit sen nyårs. Jag vill bara trycka i mig choklad, choklad i massor. Eller sprit,
det skulle inte heller vara så dumt.

More than angry words I hate this silence
It's getting so loud
Well I want to scream
But bitterness has silenced these emotions
It's getting hard to breathe
I've never been the praying kind
But lately I've been down upon my knees
Not looking for a miracle
Just a reason to believe
I might need you to say it's all right
I might need you to hold me tonight
Postat av: M

Du, jag, en chokladkaka och en vodka fan.

2009-05-03 @ 00:10:05
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: