- "Vet ni vad dethär lysande gula är förnåt?" - "Eld?"

Våran lärare tror uppenbarligen inte mkt om oss ^^

Bra dag idag, försov mig så då skippade jag teckenspråket o gick i skogen med Holly ist. Träffade en Nordvall o deras söta lilla labbe=) Han o Holly busade som bara den! Det var så roligt att se för hon har ju ingen hund som vill busa med henne så jag har aldrig sett henne busa på riktigt, det var underbart! Värmde hjärtat ordentligt=)
Var en jättetrevlig promenad=) När jag kom hem så var mormor o morfar här så vi åt lunch o sen drog jag till skolan. Naturkunskap o engelska, inte så farlig dag alls :P Sen så drog jag med Isak o Patrik bort på Björkis o köpte massa hundben :P


Nu ikväll så skulle vi träffas på klubben inför vinterträningen, prata grupper o regler o lasta hinder. Men när vi kom dit så var det varken folk eller hinder där.. Så vi for bort till travet o där var dom i full gång med att träna redan! Det hade vi ingen koll alls på, så vi hade ju inte med oss några hundar. Helt värdelöst... Men fick träna Inda lite, var faktiskt roligt :P Hon följde mig fan bättre än vad Mira brukar göra xD
Sen så drog vi på Coop o köpte godis =$

Btw. Så tappade jag min mobil i bilen. Alltså I bilen. I instrumentbrädan.. Mamma var tvungen att bryta lös nån sak för att få ut mobilen.. xD Det är fan skickligt alltså... xD

Nu blire plugg o godis! Måste lämna in "Roller som du o jag har" imorgon.. kommer gå bajs! Isak skulle vara inne på msn så vi kunde plugga tsm men han ligger säkert o sover som någon sovande sov-sov nånstan..... :P xD
Tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: