Ba-donk-a-donk

BP: "Får jag bjuda dig på en drink då?"
Jag: "Visst, redbull-vodka tack!"
BP: "Typ det klassiska svaret. 'Morsan, vad vill du ha i julklapp?'  '2liter redbull-vodka!'"
Men dricka det fick jag! Trevlig bondpöjk dedär, med fulaste skrattet i världen!

Och det måste ju bara nämnas att Matte vart uppraggad av en 40plusare! AWESOME. Jag skrattade ihjäl mig! "Alltså flickorna här inne brukar ju vara söta, men ni är som riktigt söta"  och  "Jag pratar inte med dig, jag pratar med henne!
jag: "Oj, förlåt, jag ska inte lyssna xD"

Awesomeness, Calles kickar ass.


She finally drank the pain away, a little at the time,
But she never could get drunk enough to get him off her mind.

Elr nå
Postat av: M

HAHA, ja just det ja, det sa han ju x)

2009-11-29 @ 09:35:04
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: