He's gone, he's gone, he's gone..

Måndag. Inte så awesome, men inte riktigt emosewa heller.
Träffade min underbara Emelie o fick lite goda nyheter=) Firade med en Subway-macka, sen så drog jag hem.
Vart ute med hundar och degat på soffan är nog de enda jag gjort. Måste sluta äta godis, fyfan så fet jag känner mig :O
4 dagar kvar till helg, visst äre okej? Tiden går fan för fort, snart är de julafton, o helt plötsligt påsk. Sen så har vi tagit studenten. Herregud :O Jag får ett konstigt behov av att krypa ihop i fosterställning när jag tänker på det. Jag är inte redo, vad fan ska jag göra sen? Blir nog dock att flytta, vilket många ser fram emot. Tina ska o plugga i typ Gävle elr nå o lät lycklig över att ha med mig, Emelie vill till Göteborg, o Matte ska bara bort! Kan säkert bli roomie med nån av dom=) Alla tre är då vana vid hundar iaf xD

Men nu svamlar jag. Tjoller. Trams. Smart.
Fredag, alkohol. Måste döda den här mörka känslan inom mig. Feeeest? Just de ja, kanske blir Piteå, vilka är på?



Hur fan ska jag kunna sova nu då?
 Kommer fan vara nervös i 2 veckor konstant.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: