How can you sleep while the rest of us cry?

Jag älskar våran klass!
Totally awesome day. Började med sovmorgon, första lektionen så lekte vi "Hela havet stormar" o sen en musiktävling där tjejerna sopa banan med killarna ;)
Andra lektionen vart det en super rolig version av Burträskbingo! Så jävla awesome, hämta mattelärare, bilnyklar, kondomer, levande krukväxter osv :P Så jävla roligt! Tack för de tjejer=D
Sen på historialektionen så lekte vi "På spåret". Jag o Julia kickade ju ass! Eller nåt... (A) Haha men kul vare =D
Sen var dagen slut så jag for hem, gick förbi mormor o morfar en stund oxå=) Haha alltid lika roligt att hälsa på, morfar går o sätter sig i ett annat rum för han tkr vi pratar för mkt :P
Sen har jag faktiskt PLUGGAT :O Både baf o körkort.. Lika värdelös var jag väl på båda. Så jag tryckte en godispåse oxå så jag kan känna mig riktigt fet o missnöjd med migsjälv.
Näe förfan, jag är ju awesome! Jag längtar till Station! Kärlek.

Har suttit o snacka med Matte i tele i över 2 timmar nu xD Vi har klått vårat rekord ;) Men nu äre nog dags för sängen. Vi synes imorn!
Tjoo


I've got a lot to say to you..
Postat av: M

Hehe, vi är duktiga :} Lr du är duktig, du skötte ju mesta snacket sååå

2009-11-20 @ 00:03:49
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: