I can't stop the rain from falling

Min underbara lilla supervovve är sötast i världen! Hon lyssnar faktiskt på mig, jag är helt imponerad :O Riktigt trevligt att vara ute i skogen med henne för en gångs skull :P Måste höra av mig till Sari o se om vi kan komma o hälsa på nån gång, måste ju visa upp min fina tjej=)
Nu ikv blire bara chill, kanske går en sväng till med Hollebollen, bara för det är så härligt ute. Men troligtvis blire bara chilla i soffan när alla far härifrån. Äntligen ensam hemma igen.
Aja, höres elr nå
Tjoo

Haha ofta hon har varit så liten? :O xD Hon var söt då, men nu är hon vacker=)





I know that I love you but let me just say
I don't want to love you in no kind of way.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: