I love you maybe, and I hope it goes away

Då har man då ett godislöfte! Jag är inte själv, Johanna o Palm är med mig =) O mamma har godis så jag sitter här på mitt rum o tjurar :P Får dock äta chips o kakor o sånt =) Skickade ett sms till Johanna när jag var på Maxi med Tina, "Är vaniljmunkar okej? :$"   "Haha jadå det tycker jag ;)" fick jag som svar så jag köpte =)

Var då o handlade inför den kommande Tårtbakar-tävlingen med Tina idag =) Det var hennes höjdpunkt på veckan lät det som xD Stackarn måste få sig ett jobb :P

Holly har sprungit brevid sparken första gången idag=) Inte sådär överdrivet, hon är ju liten än, men hon var faktiskt duktig=) Jag själv förfrös då både händer o fötter på turen men :P
Jag såg fram emot EN enda sak den här kvällen. Att få ta en lååång skön varm dusch.. Men NÄE. Jävla kallvatten.... Skithelvete. Så arg jag blev! Så nu sitter man här o fryser.. Tur jag har ett varmt täcke<3
Aja, imorn blire Piteå!!<3
Tjoo!

So I don't know what's real and what's not,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: