I rather waste my life pretending, then have to forget you for one whole minute

Åter igen så måste jag bara påpeka att min klass är verkligen en bunt underbara människor! Jag mår bra bara av att vara runt er=) Ni är helt fantastiska, awesome!=)

Fick sällskap i duschen nu ikväll! xD Min underbara lilla vovve hade bestämt sig för att hon skulle då faktiskt också duscha idag! :P Fast hon blötte bara ner huvudet :P Men jag höll på att skratta ihjäl mig när hon stod o högg efter strålen xD Kärlek i stora format!=)

Verkar då bli förfest här i hamn före Station på fredag, har taggat igång lite folk nu! Längtar som sate, måste hitta nå awesome att ha på mig bara ;D


Nothing comepares to a quiet evening alone
Just the one, two I was just counting on
That never happens
I guess I'm dreaming again
Let's be more then...
this?

Postat av: Anna

PEPPAR OCH SALT!

(Vad fan hände med det uttrycket?) :O

2009-11-23 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: