"Jag sover som en sovande sov-sov!"

Jag, Marre, Linnéa o Emil satt o snacka i matsalen. Minns inte hur men jag berätta om att jag inte fick gå ut själv på kvällen i Göteborg o Marre ba:
"Men herregud! Dom är ju jättetrevliga i Gbg, dom våldtas inte. Isåfall kommer dom o frågar 'Ursäkta, kan jag få våldta dig?' O när dom är så artiga så är man ju rent otrevlig om man säger nej så då måste man ju låta dom göra de!"
Vi spårade helt o hållet xD Därför jag gillarej gumman ;D

Dagen har varit riktigt bra=) Engelskaprovet var faktiskt kortare än jag tänkte, bara 6 sidor...
Imorn äre sovmorgon=)
Har städat mitt rum idag! O börjat sätta upp hyllorna ;O Känner mig otroligt duktig.
Aja, nu äre Ugly Betty o sen House, efter det en VARM dusch. Fullspäckad kväll ;)
Tjoo!

Postat av: Marina

Man spårar alltid med dig :D

2009-11-19 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: