"Kom igen! Det där var ju en klassiker! xD"

Piteå var awesome, som förväntat. Fast jag hade väntat mig mer av Pentan... :P Ikväll äre då visst mkt mer folk där men igår vare inte alls nå folk :P Max 50 pers :P Men det var kul ändå! Vi raggade upp nå killar som bjöd på Smirre, kan de vara bättre? ;)
Helene är superduper o festar i SkellHell ibland, så nästa gång hon kmr hit ska vi då ha kul! ;D

Idag har man spenderat typ 2,5 timmar på att ta sig hem :S Sen bara degat i soffan, lyckades ju bli bakfull =D It's a first :P Åt ett skrov, degade lite till, såg film, åt chips, degade osv.
Jag känner mig smal %)

Nu blire typ sängen ? Stor o tom, kom hit.
Tjoo
Postat av: M

Grattis till bakfyllan!

2009-11-15 @ 08:51:00
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: