Ökenräv!

Totally fucking AWESOME kväll!

Började med middag på Tatung med familjen, supergott! Fick sedna skjuss till Matilda Legendary, så vi chillade där o åt godis, såg lite HIMYM, bara chilla. Sen drog vi in till stan, gick på Calles o satte oss. Helt okej, massa gamlingar som strulade medan dom dansade... INte okej... Men sen kom det ungt folk!
Och jag o Matte blev uppraggade ;) DENI! Första gången någon random har bjudit mig på drink, awesome. Kom massa dudes, typ Oskar Sweet, Håkan, Erik, Cheesie, Morgan o nån annan dude som shotta ökenräv! :P Oskar övergav oss dock men sällskapet var lika trevligt ändå! Btw, tummis är inne igen, men det är en hemlis så shhhhh!
Näe så jävla trevliga killar =D  Hoppas verkligen dom håller de dom lovar o kmr på Station på fredag! Btw så peppar vi typ sönder fredagkväll. Kärlek! Äntligen ska man få dansa lite =D

Aja, nu blire typ lägga sig i sängen o chilla film=) Hade tänkt se Twilight om jag hittar igen den xD
Tjoo!

Btw.
"Right now, he's probably slow-dancing with some bleachblond tramp and she's probably getting frisky
Right now, he's probably bying her some fruity little drink 'cuase she can't shoot whisky
"
Typ bästa förolämpningen jag har hört, vilken jävla fjolla som inte kan shotta ;D


Du + Jag = Awesome times awesome eaquals AWESOMESQUARE
Postat av: Anna

daaaansaaa!

2009-11-22 @ 02:30:56
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

HEHE vi är bäst och vi tummar på det!

2009-11-22 @ 09:35:53
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Marina

JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD!! :O

När är station?!

Alla säger olika :(

2009-11-22 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: