Tonight's gonna be a good night

Kladdkakans dag, helt okej ! Matilda kommer hit på ett tag, då blire baka (ovanligt). Sen drar vi till StefNs Place o umgås, sen blire kanske krogen ikv igen. Så det är bäst man duschar!

Gårkvällen var helt okej. Mycket trevligt folk ute, men fick så jävulskt tråkigt där i slutet :S Tappade tagget, så jag drog hem kring halv 2. Tack min söte bror som skjussade oss hit o dit =D
Btw. Marre, där missa du nåt. Du skulle ha kommit hit så skulle du ha fått åka bil med Roger ;O ;) SKYLL DIG. Jävla tråkmåns som bara backar ur. Jag lär slå dig på måndag, men du vet jag älskarej.


Nu hoppar jag i duschen, efter denna fina partylåt. Taggar dansgolv som sate! Lär rymma till nånstans där man kan dansa varje jävla helg. Följ mig, jag vet du vill.
Tjoo
Postat av: Marina

Det är lugnt, jag överlever :D Hade mer än okej kväll igår ;)

2009-11-07 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: