What about today?

Fyfan vad störd jag blir på dessa "covers" av typ helt nya låtar! :O
Vad fan ska Darin av alla människor göra Viva la vida för? Han version SUGER. Förutom refrängen, vettefan hur dom har mixtra med hans röst då men där låter det faktiskt bra för att vara han. 
Och nu sitter jag här i godan ro o pluggar o hör på radion, Westlife - What about now.
"Det är väl för fan en Daughtry låt ?" Så irriterad. Dom gjorde den då mkt sämre dom oxå. Och jag gillar faktiskt dom, men vafan.
Sluta göra covers på nya moderna låtar! Det är väl okej o göra om gamla hits till nå nyare men alltså.. Samma låt ska inte gå på radio i två olika versioner. Nu får dom ta o skärpa sig.

Haha satan vilka åsikter jag har xD

Här har ni iaf dom BRA orginalen.



Postat av: linda

leona lewis-Run (Snow Patrol cover) är de sämsta hitils, elr ja kan tänka mig nirvana covern av nån btk brud är sämre men hoppas jag aldrig hör den!

2009-11-17 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: