A love beyond the moon and stars

Jag har sytt en kjol. Bra sätt att spendera en lördagskväll :P
Men den vart rätt söt=) Spec med mina nya söta skor :]

Dålig mobilkvalla, men kameran är död för tillfället.

Ronja är rätt söt när jag duschar, då ska hon ligga bland alla mina kläder inne på toan =P




"Alla kan komma i form av sex, det är ett väldigt bra bantningsmedel."
Inte okej Ulla, inte okej :O (Så sa våran NKlärare ;O)


Nu blire en körvmacka o sen sängen=)
Tjoo


Måste bara lägga till att jag kommer verkligen sakna dig Matilda Sundin. Du är underbart awesome and I love you!

Postat av: M

Det finns inget Awesome om det inte står Erika framför! I'm gonna miss you like crazy=(

2009-10-11 @ 09:36:34
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: