Don't you know who I think I am?

Tööp 20 timmar kvar. Tänkte spendera ca 10 av dom med att sova, sen kanske 3 med att packa klart o sånt o sen resten blir kvalitetstid för min älskar Ronja. Kommer sakna henne som tokig! Hur ska jag överleva utan hund?

Någon annan jag saknar så jag håller på att tappa förståndet är Matilda Sundin. Seriöst, hur fan tänkte du där? Lämna mig här i kalla Sverige o enda sättet att kommunicera med dig är genom sms som kommer fram typ 5 timmar efter man har skickat dom? :O
SERIUSLY! Not okay. Emosewa. Och alla andra ord som förklarar att detta är så inte alls okej! UN-AWESOME!
Jag förväntar mig ett samtal jävlart så fort du landar i Sverige ska du veta!
Älskar dig.


You still wont hear me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: